فراخوان یمنی‌ها برای برگزاری تظاهرات حمایت از غزه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله گردان‌های قدس به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایران به شورای امنیت: هرگز آغازگر جنگ علیه اسرائیل نبوده‌ایم تداوم حملات موشکی حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) معترضان لهستانی: جنگ اوکراین، این جنگ ما نیست؛ آن را متوقف کنید کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است پژهشگر مسایل نظامی صهیونیست: اهداف جنگ غزه تضاد دارند برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک از آغاز جنگ اسرائیل ۳۰۰ دانشجوی معترض در نیویورک بازداشت شدند حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با سه بمب آتش‌زا حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی بازداشت ۱۰۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به جنایت‌های صهیونیست‌ها رئیس اداره قرآن، عترت و نماز ارتش: تقویت مراکز قرآنی، کمک به نشر قرآن در جامعه است سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد سردار سلامی: همه کشور‌های دنیا با جنگ ضعیف می‌شوند، اما جمهوری اسلامی ایران با جنگ‌قوی‌تر شد وزیر خارجه آمریکا در تل‌آویو: حالا وقت توافق است رئیسی در هیئت‌دولت بر فراهم‌کردن زمینه حضور هر‌چه‌گسترده‌‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس تأکید کرد وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی ویدئو | بخش‌هایی از هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب چین تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی را آغاز کرد
سرخط خبرها

روسیه: ۱۳۴ تن از قربانیان حمله کروکوس شناسایی شده‌اند

  • کد خبر: ۲۱۹۳۲۷
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
روسیه: ۱۳۴ تن از قربانیان حمله کروکوس شناسایی شده‌اند
کمیته تحقیقاتی روسیه امروز (شنبه، ۳۰ مارس) اعلام کرد که بازرسان روسی توانسته‌اند هویت بیشتر کسانی را که در جریان حمله تروریستی اخیر جان باخته‌اند شناسایی کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، در بیانیه کمیته تحقیقاتی روسیه آمده است: رئیس کمیته تحقیقاتی، در جلسه‌ای عملیاتی، گزارشی از سوی تیم تحقیقاتی درخصوص حمله تروریستی دریافت کرده است. در حال حاضر، در جریان این تحقیقات، هویت ۱۳۴ تن از کسانی که در جریان این حمله کشته‌ شده‌اند مشخص شده است.

این کمیته در ادامه افزود که بازرسان درحال تلاش برای دریافت مدارک بیشتر در این زمینه و پیداکردن هویت باقی قربانیان هستند.

حمله تروریستی و تیراندازی‌های مرگبار در سالن کنسرت کروکوس در حومه مسکو به کشته‌شدن ۱۴۳ نفر و زخمی‌شدن ده‌ها نفر دیگر منجر شد.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، اخیرا گفته بود که همچنان اوکراین را مظنون هم‌دستی در حملات تروریستی اخیر در روسیه می‌داند، اما در حال حاضر به‌دنبال پیداکردن کسی است که دستور این کار را داده است.

او گفت که آمریکا و متحدان در تلاش برای حفاظت از گروه‌های نیابتی خود در اوکراین‌اند و می‌گویند که کیِف هیچ نقشی در این حملات تروریستی نداشته و داعش مسئول است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->